Inschrijven

Vanaf nu kun je je speltak via Scouts Online inschrijven voor dit toffe explorerevenement. Dat betekent dat je doorgeeft met hoeveel explorers en begeleiding je verwacht naar Scout-Ex 2024 te komen. Er hoeft nog niet betaald te worden tot de definitieve deelnemersbijdrage is vastgesteld en ook het aantal deelnemers en begeleiding kun je nog wijzigen.

Bekijk hier wat er allemaal in de deelnemersbijdrage is inbegrepen en hier het programma om te ontdekken wat er allemaal te beleven valt in het 3e weekend van september 2024!

Voorinschrijving – hoeveel explorers en begeleiding wil je inschrijven?

Op dit moment is de voorinschrijving voor Scout-Ex 2024 geopend. Dit houdt in dat je je per speltak kan inschrijven met het aantal verwachte deelnemende explorers en begeleiding. Op 1 juli 2024 stellen we de definitieve deelnemersbijdrage vast. Deze is maximaal 75 euro, maar hoe meer deelnemers, hoe lager deze kosten zullen zijn. Bij meer dan 1200 deelnemers kunnen we deze in ieder geval verlagen tot 60 euro.

Definitieve inschrijving

Na 1 juli 2024 is de voorinschrijving definitief en ontvang je een mail met daarin de bevestiging van het definitieve aantal en een betaallink. Er moeten dan ook namen aan de inschrijving gekoppeld worden, waardoor de definitieve inschrijving plaatsvindt.

Inschrijving aanpassen

Tot 1 augustus 2024 kan je het aantal deelnemers nog aanpassen. Daarna is het alleen mogelijk om deelnemers toe te voegen aan de inschrijving of namen te wisselen van deelnemers. Op 6 september 2024 sluit de inschrijving definitief en zijn aanpassingen niet meer mogelijk.